air mata suraya

kadang2 kite x bole nk pendam sehingge secara x sengaja terlukakn perasaan org lain...
saya sedar saya x cantik...
saya x kisah dihina oleh org lain...
tapi bila orang yang paling dekat dengan saya cakap macam tu saya sangat2 kecik ati...
saya sangat2 x sangka...
bila meluahkan perasaan kita dikatakan kurang ajar...
mungkin saya tidak diperlukan disitu lagi...
saya x mintak dipuji tapi jangan la mengata saya sebegitu...
saya tau saya ni x lawa... saya x kisah kalau org lain cakap macam 2 kat saya...
saya memang x kisah tp bila 'orang 2'....
ya allah kuatkan lah semangat hamba mu ini...
kadang2 saya rasa nak hilang kan diri dari sume orang...
saya sedar saya da menyusahkan ramai orang...
terasa nk berhenti belajar pn ada bila saya dengar saya dah sangat2 menyusahkan 'mereka'...
ape yg mampu saya buat sekarang ni adalah cuma memendam rasa dan menangis...

6 comments:



siti h a j a r .a. said...

Chu...
Be strong..
Dont be too sad..
Chill k?

Org memang x appreciate bila kita ade depan mata, bila kita dah takde baru terhegeh-hegeh. Kan kan?

suraya said...

betul (18 rtus x)
thnx jatt

Anonymous said...

ape citer nel? meh sini citer ngan akak...

kak nora comel :p

shoppemetz said...

hidup ni penuh pancaroba...penuh ranjau dan liku...apa2 hal life must go on...be strong like superman...ur fav superhero

syuhadah said...

chulaya!!!!!!!!!
kenapakah???
meh cite kt aku..
adah (knl x adah mne???)

nurul_atiqah said...

adah ni wat klakr lak...
sabar ye sue... kdg2 kat mulut ckp lain, hati ckp lain...
it just misunderstanding right??