perbezaan hans isaac dan kuda

semalam dapat kek dari member.... member???? ( hati berbisik ) huhu....bukan lah member sebenarnye tapi kenal la jugak sebab dia bdk MMU.... diorg celebrate annivesary couple yg ke 100 hari... sweet macam lolipop kn dengar celebrate annivesary yg ke 100 ari.... tp ade gak yg xsweet nye... nak tau x sebab ape... sebab... sebab... sebab....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

haha.... kepochi la korg ni

sebab yg ni bukan nye couple biasa... pengkid dengan seorg feremfuan yg sgt sweet.... masa diorg bagi kek aku nmpk sndiri pengkid 2 plok feremfuan 2 dri belakang.... no comment la bab ni


aku nk cite sikit pengalaman aku yg x berapa nak hebat time aku kawan ngn pengkid dulu... time skola masa ni.... aku ade rapat ngn sorg pengkid ni... diulangi rapat... R.A.P.A.T hokeh bukannye couple... mmg dia jaga hati aku gile2.... aku jadi smpai serba salah.... sbb 2 la kot ramai feremfuan skrg couple ngn pengkid... tapi da habis skola ni aku try avoid dari dia... aku xnk terpesong di kemudian hari... sumpah aku cakap kalo aku kawan lagi lama ngn dia hati bole cair sbb dia gila romantik...

pada aku kn jahat cm ne pun laki dia mmg diciptakan utk perempuan... sory la 2 mana2 pengkid yg tersesat kt blog ni... skrg kat malaysia pn org da berani feremfuan nk kawin ngn pengkid... donia2...

nape la feremfuan2 cm ni bole ada hati nk couple ngn pengkid... diorg pn ade ape yg kte ade... cari la sesuatu yg lain... that way i couple ngn laki... hakhak... diorg xde ape yg kte ade... we need sumthing different hokeh...


which one do u prefer?

google image


or


google image



jgn salah sangka okeh... kuda kat ats 2 nama nye twyford tomboy.... sumpah x tipu... huhu...


p/s : seribu kemaafan kepada yg tersentap...















chulayadagreat

0 comments: