entry yg buat org menyampah

ye....
entri ni mmg buat org malas nk baca...
ceh... mcm entry aku sblm ni org suka baca je =P
aku klo blog walking pas 2 jmpe yg entry pasal couple2 mmg aku malas nk baca...
tp aku nk tulis gak dgn harapn dia dapat baca....


ari ni 12 november 2009 bersamaan ari selasa genaplah aku dan en.paan da menggatal selama
1 tahun 1 bulan 1 minggu dan 1 ari

baru setahun nk kecoh tp aku tetap bersyukur berjmpe lelaki yg macam dia

dia yg bole terima aku seadanya
walaupun aku selalu complaint pasal dia

dia yg xjemu sentiasa mmberi nasihat...
walaupun aku selalu xnk dengar...

dia yg x putus asa cuba nak mengubah aku jd seorg perempuan islam yg sepatutnye
walaupun aku selalu buat x tau je

dia yg sentiasa mmberi dorongan dan galakan
walaupun aku selalu marah2 dia

dia yg sentiasa ada bila aku perlukn sesorg
walaupun aku suka paksa2 dia..

dia yg sanggup korbankan tido dia
sebb nk temankn aku

dia yg sanggup habiskan duit
sebb nk penuhi permintaan aku

semoga aku dan dia akan tetap bersama...








chulayadagreat

2 comments:



Unknown said...

alhamdulilah..
kerana dia ada disisi anda selalu..:p

Anonymous said...

bersyukur lar suraya dengan kehadiran en paan......