entry yg ke 100

entry yg ke 100 ni...
ape yg aku nk tulis ek...
kebetulan ari ni raya aji aku nk la ucap kt sume blogger heppy eid....
da raya aji da....
disebabkn aku dok selangor xde la aku cekebrate sgt....

ari ni nenek aku masak 12 ekor aym masak rendang
15 kg kerang masak rendang
kuah lodeh
kuah kacang
ayam masak merah....
dia masak sorg2 okeyyyyyyy....
betapa hebatnya nenek aku....
kehkehkeh....
malangnya mama, papa, n adik2 aku sume demam....
aku sorg je yg terselamat....
tahniah pada diri sndri kerana firewall n anti virus aku sgt hebat...
berlagak plak... PANGGGGG skali....

mcm thn2 lepas nenek n atok aku buat korban....
tp thn ni lewt plak....
ari ahad nnti bru la lembunya ditumbangkn....
x sabar nk melapah daging....
jgn tanya aku melapah 2 apa....
klo x tau aku PANGGG korg plak....



ok la nk tito....


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA













chulayadagreat

0 comments: