OMG............. darah!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku melapah daging lembu ri 2....
beria aku melapah....
excited seyhhhh....
nama pun pompuan kn kne la ringan tulang kn...

susah gle nk memotong daging....
pisau tajam pun bole jd tumpul...
lemaknye bnyk...
atok beli lembu gemuk plak thn ni...

tgh syok2 memotong daging terhiris skali jari...
aku ni da la x bole tgk darah...
menggelabah bagai nk gila...
pening jap kepala otak aku....

nyilu gile...
sampai skrg aku terasa rasa gigi2 pisau tu terhiris kt jari...
darah bnyk gle x berhenti mengalir...
nenek cakap tgh hari sebab tu darah x berhenti mengalir....
da x cantik jari aku... =P





handyplas tu aku pki kejap je nk bagi stop darah...
pas tu esoknye aku bukak balik sebab nak bagi jari aku kering
jangan suruh aku letak minyak gamat sebab aku tak suke!!!!!

korg mesti cakap kn ala sikit je nk kecoh
sikit ke banyak ke aku memang automatk jd menggelabah bila terluka....

pas tu korang tau tak adik aku cakap ape....

"tu la ko... nenek suruh potong daging ko ingat pakwe"


ni la adik aku... kadang2 mulutnya mcm puaka

nama : syahrill
umur : 9 tahun













chulayadagreat

4 comments:



ezam said...

hahahahhaha mulot puaka panggil adek dia...

suraya said...

dia sgt2 menguji kesabaran

C!kpuanmuda said...

haha... baik budak ni. senyum gitu dah rupa maman din dah.. hahah

suraya said...

xyah riso kalo dia hilang sbb bole tau anak sape... haha