jusco bkt tinggi

im back... lme gle x blogging... my sis borrow my lptop n broadband thats y ssh gle nk blogging + bz dgn test n asiment... skrg sy da stat nk mengupdate sume xtvt dlm blog... last week i went to jusco bkt tinggi wif azira n faisal my beloved cousin.. at first wif c.ta my auntie but she got to go because she had appointment... kitorg sempat snap bebrpe gmbr utk tatapan korag sume... hehe... lgpn mmg kitorg ske brgmbr wpun d dlm rest room... hehe...


gmbr ni d ambl slps azira jeles sy brgmbr dgn faisal kt escltor... dye pn nk...


inilah fav posing dr faisal... ntah ape ntah yg best nye posing dgn mulut cm 2...



i bought this singlet... unfortunately the promoter gave me wrong size... i gave her m size but i got s size... how come...


kelam kabut azira gmbr ni sbb tkut x sempat... huhu

this is not my bf ok... he is my cousin


in da boutique while waiting 4 c.ta...

this is second pic in da boutique... elizabeth boutique...





0 comments: