kawan...

sy kck ati kt sesorg
da bnyk kli
kdg2 sy rse fedup
mcm da mls nk lyn dye pn ade
kdg2 sy rse sy ni tmpt dye brkwn ble dye da xde kwn rpt je
prlukah sy berterus terang ngn dye
tp sy takut utk brterus terang
sy tkut dye x dpt terime kte2 sy
tp perlukah sy mkn ati je
sy tau dye x sdr ape yg dye da wt kt sy
mmg begini skpnye dr dlu lg
cme bru skrg sy rse mcm sy mcm da kck ati sgt2
sy perlukn pndgn sesiape yg mmbce post ni...

4 comments:



hayneemohamad said...

forget it lar sue
semua org ckp dia sngup dgr kebenaran but bile da gtau mesti cara layan kita da beza
buat ilang kawan je x pasal2
tp kalu x thn sgt gtau jer
ilang kwn pun ilang lar dari makan ati smpai ke sudah

huhu

ps: org tu bukan aku kan sue
hehehe

mel said...

ceit spe y brani bt onar dbumi mlk neh!! huh?huh?hak3
btol gak ckp hani, xsume org ley time kbnrn wlopn hakikatnye dia mmg hampeh!!
tp kalo mmg dh xthn sgt gtau je r,probnye t ko sggp ke kalo ttbe dia b'ubah haluan kiri..hehe
ap2 pn jgn dpk kn sgt,kalo ati ko dh abes dmkn, byk lg organ sampingan y ad..hehehe
tp apsal aq rse cm hani jerh..huhu
hani mmg mcm 2.
perangai sme je ngn rupe,huduh!
hak..hak..hak..

Ema said...

emmm..parah gk ni..
aku pn pnah rse gak..uit
trus trang jela dr mkan ati smpi b'l0bang..haha
at least he/she wil kno da truth..

nurul_atiqah said...

sue, pkr la bebaik..pkrkn gak cmne penerimaan org 2 lak nti.. lg sket ati ble da ckp tp die wat xtau.. huhu....