'three'

akhirnye da bertahun2 memendam rasa dan impian nk main ice skating akhirnye termakbul gak impian aku...
da beribu kli g sunway pun x gak main ice skating.... nape???
sebab aku tkut blade nye terpotong lengan aku boleyyyy....
nsib baik ade gak pengalamn n ilmu main roller blade so xde la terkejut sgt
aku rse cm da lme x upload pic bnyk2 so dis time aku nk upload pic bnyk2...
biar korg muntah hijo tgk sume pic ni...




tgkla muke aku yg jakon main ice skating ni... x jatuh okeyyyy...

glove oni x shantekkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha


perlu ke ade kon atas kepala aku....



nape muka aku cm nk terbery!!!!



aku rse cm model la... hahaha... bg PANGGG skali...


maafkn aku sbb time ni tgh mencari tmpt makan n perut tgh nyanyi lagu keroncong



first trial utk jadi gedik... jadi x...



sgt suka ngn lukisan belakang 2....


bnyak sebenarnye nk cerita ape yg terjadi tyme kt sunway ni tp ketiadaan mood utk menulis...
xtau la nape semenjak 2 menjak ni mood slalu terganggu...
urmmmm....



















chulayadagreat

0 comments: