blank

cuba klo korg kt tmpt aku
ape korg rse ble dalam dewan exam ape yg korg baca, ingat suma hilang cm 2...
slalu sangat cm ni...
ending nye aku kuar dr dewan exam dgn perasaan yg sgt kuciwa skali
ape yg aku bole harap cuma luck n belas ihsan dr lecturer


mugkin ni kesan sebab aku bnyk kali minum air yg ada semut... huhu
kdg2 aku x pasan dlm jag 2 ade semut...
semut ni pn satu time org exam x yah la bergiat aktif sangat
air kosong 2 pn semut2 2 nk
bkn ke semut suka bnde yg manis2...


korg tau x nape minum air yg ada semut bole sebbkn memori kte lemah...
sebab masa semut 2 lemas dalam air 2 pas 2 semut 2 mati kn dia telah mngeluarkn sejenis cecair yg bernama air kencing... yewwwwwwwww
serius ni... xtpu...

so cm ne nk buat otak aku kmbali berfungsi cam biasa,,,
cm ne nk kuatkn memori...
aku belaja lme lg ni...
so memori dlm otak aku ni sgt diperlukn












chulayadagreat

0 comments: