hari selasa malam rabu



aku tgk cite the time traveller's wife mlm tadi
xbest hokey.... xbest dan xbest
tgk trailer mcm sedih mcm best pas 2 aku blog walking ade terbce satu entry ni dia tulis sedih gile sampai menangis... kuar panggung pn menangis lagi
tp bila da tgk aku tgu je part yg aku nk menangis....
aku ngantuk boleyyyyy....
mengong sungguh....


cite ni sesuai utk couple2 ye...


faktor2 yg buat aku rasa cite ni x best n x bole buat aku nangis
  • memandang kn aku pegi dgn 2 manusia yg x berperasaan so cite ni terus menjadi sgt x menarik...
  • ditambah plak ngn aku yg selalu pending n lampi ni so ade la certain scene yg aku x pahm


tidak dilupakan juga pic kitorg utk tatapan peminat anda sume

oh ye sebelum korg ckp ape2 biar aku ckp dlu

"ye!!!!!! pic ni sume dalam toilet"


from the top.... oni, suraya, adah

oni: bila adah nk habis berry ni
suraya: aku rse dia berry ranting2 kayu la

adah : weyyyy... ade pencungkil gigi tersekat kat gigi... x bole kuar ni... waaaaaa

apehal oni kne buat muka ayu !!!!!!


ini adalah iklan gam utk gigi palsu sbnrnye.... gantikn minarwan nawawi

syurga di bawah telapak kaki ibu


adehhh... x tahan da ni....


hamik ko... katak kembong lautan antartika



p/s : credit to oni for all these pics











chulayadagreat

2 comments:



* oni * said...

aku benci diri sendiri sbb terbuat muka ayu...hahaha...maaf terlupa prinsip bergambar kita..

suraya said...

kne blaja lg lepas ni