virgin

haha... tajuk nk menakutkn

2 cuma nme band je...

aku x tau nape aku
nangis dengar lagu dia...

xpena2 aku nangis sebb dengar lagu...

xde kne mengena ngan aku plak 2



the virgin - cinta terlarang

Kau kan slalu tersimpan di hatiku
Meski ragamu tak dapat ku miliki
Jiwaku kan slalu bersamamu
Meski kau tercipta bukan untukku

Tuhan berikan
aku cinta satu kali lagi
Hanya untuk barsamanya
Ku mencintainya sungguh mencintainya

Rasa ini sungguh tak wajar
Namun ku ingin tetap bersama
dia
Untuk selamanya

Mengapa cinta ini terlarang
Saat ku yakini kaulah milikku
Mengapa cinta kita tak
bisa bersatu
Saat ku yakin tak
ada cinta selain dirimu

Tuhan berikan aku hidup satu kali lagi
Hanya untuk bersamanya
Ku mencintainya sungguh mencintainya

Rasa ini sungguh tak wajar
Namun ku ingin tetap bersama dia
Untuk selamanya


.....................





mugkin tekanan yg aku rasa sekrg buat aku termenangis dengar lgu ni...
bukan tekanan cinta ek...
4 paper da lepas tgl lg 2 paper je isnin ni n sabtu nxt week...
even paper da habis pn nanti hati aku mmg x kn lega
xde 1 paper pn yg buat aku rse sgt yakin
sblm msuk dewan aku tension sbb takut x bole jawab lepas kuar dewan pn tension sbb x bape nk bole jwb
pg td g kampus jp cz ade hal
pas 2 tersempak la lecturer
paper dia da lepas da pas 2 borak la kejap...


"korg sume x perform exam kli ni... ade 1 soklan 2 sume jwb x bape nk btol... azam sorg je yg btol..."



klo korg la jadi aku ape korg rse....
xtau la nk ckp cm ne da...
sedih exam kli ni...
mmm.....




p/s : sumtimes aku rse blog adlh tmpt terbaik utk meluahkn perasaan...














chulayadagreat

3 comments:



nOhAno said...

Salam...
thanks sebb singgah kt blog akk. Salam perkenalan. A blog actually is a good medium to express urself n ur emotion. Sweet blog, dek!! =)

baby jan said...

huhu...mmg r chuwak mcm nie kn...
azam jer perfrm well

suraya said...

nohano :
salam perknln gak...


baby jan :
aku yg dgr lg cuak...