kecemerlangan dalam hidup

aku berjaya jahit manik!!!!!!!!!
yeay!!!!!!!!!!!!


pic-google

manik pintal...
ni jahitan manik paling basic la... kalau korang tempah kt kedai untuk sepasang baju mau 30-40 ringgit... kalau korang jahit sendiri kos nye adalh dalam 15 ringgit.... see... membazir kan... so marilah semua rakyat malaysia kita belajar menjahit manik...

ari tu aku jahit kn baju mak cik (cik yah) aku... dia yg suruh aku x offer diri okeyyy... aku pun menyahut cabaran yg dia bagi.... ececececece.... PANGGG skali... aku x nak mula2 tapi dia suruh gak... x sanggup plak nak tolak... at least bole la gak menambah kn ketebalan purse aku yg da lama nipis ni....

susah sebenarnye nak dapatkn mood menjahit macam cari harta karun...bila da start susah plak nak berhenti... 3x gak la aku bukak balik jahitan 2 sebab buruk nak mampos... nasib baik kainnye x rosak... kalau rosak mampos haku... kainnye da la mahal... mana nak cekau duit kalau kena ganti balik... huhu... berpinar biji mata berpintal semua urat belikat aku nak menjahit manik ni...

aku nak jadi taylor la... amacam... ok x... korang ade beran nak hantar baju kat aku... kehkehkeh...

ok la... sekian dari saya si tukang jahit manik... hehe













chulayadagreat

1 comments:



Lovely Emy said...

wahhhh, hebat nya :)

cantik cantik..