zombieland + handbag merah

semalam pegi MV... dengan sape lagi kalau bukan En. paan... kitorang naik komuter je nasib baik orang x ramai... kalau ramai aku da mengamuk da ngan paan... aktiviti wajib kitorang bila berdating adalah tengok wayang.... da berhari hari plan nak tengok twilight... last last kitorang tengok ZOMBIELAND







sumpah kelakar giler movie ni... x sia2 x tengok twilight... huhu... n kitorang bernasib baik sebab couple seat tinggal 1 je... harus lah duduk kat couple seat kn *wink*....


da puas meronda seluruh MV akhirnya aku membeli ini


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





merrrrrrrrrah u...aku yang beli en.paan yg bayar... time kasih sangat2... disebabkan sem baru nak start so handbag baru wajib dibeli... aku ade minat 1 handbag kat momoe... tapi mengenangkan umur aku dah 22 tahun sangat x sesuai okeey... kn?...


sekian saje untuk ari ni... ketiadaan mood n idea untuk menulis


























chulayadagreat

0 comments: