papa #2

last week balik klang papa ngan mama jemput kat klang sentral... papa ngan mama tunggu betul-betul depan pintu bas... huhu... turun je bas tak nampak muka orang lain terus nampak muka diorang....

time tu aku tengok mama kena pimpin papa jalan... nampak masa tu papa nampak sangat lemah .... haishhhh... tak tau nak terangkan perasaan masa tu... nak nangis tapi sedaya upaya menahan air mata dari terus keluar... kesan daripada rawatan kat PPUM hari tu papa jadi mengah dan tak boleh bergerak terlalu banyak....

masuk je dalam kereta aku memang tak tahan lagi terus air mata meleleh.... harap-harap mama ngan papa tak perasan aku menangis.... 2-3 hari lepas tu papa nampak ok sikit... boleh jalan sendiri....

esok papa dah kena stay kat hospital... hari rabu operate.... harap semua ok....

dari start cuti sampai saat aku menulis blog ni fikiran tak henti-henti fikir pasal papa *menahan air mata*... betul cakap orang blog tempat terbaik untuk meluahkan perasaan.... kalau nak bercerita kat orang nanti orang bosan plak dengar.... even blog ni tak bagi respond apa yang aku dah luahkan at least aku rasa lega sikit....

tiap kali tulis blog mesti tak tau nak tutup macam ni.... ok la... esok sambung lagi... harap ada story yang menarik yang boleh dikongsi.... huhu






















chulayadagreat

0 comments: