padan muka kat diri sendiri

supposedly isnin hari tu aku ada interview kat marsh broker insurance untuk praktikal training (gedik ok... praktikal pun nak ada interview)... sebagai persiapan untuk interview aku kena la beli seluar slack dan kasut bertumit yang bertutup... ye la nak nampak formal kan....

tempat yang dituju untuk mencari segala benda alah ni haruslah jj sebab paling dekat... tapi..............




sepatutnya aku beli slack yang macam ini

p/s: memang sengaja pilih picture ni untuk hidangan para lelaki... *wink*


tapi terbeli yang macam ini plak








aku juga sepatutnya beli court shoe macam ini




tapi terbeli wedges peep toe yang macam ini





akhirnya aku dan juga oni buat keputusan untuk tak pergi interview sebab tak de formal attire... boleh????.... oopps... bukan aku yang buat keputusan tapi encik oni.... ~lalala~

akibatnya sampai sekarang aku belom lagi dapat tempat praktikal....
tak pe... ko ilex je










chulayadagreat

0 comments: