CAREFUL WITH CHOCOLATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

saya sangat

sangat

sangat

sangat

sangat

sangat

sangat

suka coklat.....

macam coklat ni



 



bila la ada jejaka yang nak bagi saya strawberi choc yg macam siti dapat ni :(



 


saya akan sangat gembira kalau kek birthday saya macam ni



 


kalau dapat coklat macam ni 2 kali ngap je saya boleh settle kan :p



 



tapi semenjak dua menjak ni saya kena kurangkan coklat

sebab saya nak diet

saya nak kurus

ramai cakap coklat menggemukkan

lagipun saya x nak jadi macam ni

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*











p/s: bukan untuk menghina tapi sebagai pengajaran :p



























chulayadagreat

3 comments:



♥ aien aziz said...

nok,cmner die nk angkt punggung die tu..bapak besau..

Nor atau Nad said...

good effort

Iman's Umi said...

Ngeri gak tgk gmbr tu...sy pn nk diet gak tp bila nk start, muka dah makin chubby, badan dah makin montel, keje duduk je...pagi ni dah x beli nasi lemak...tp bila nk exercise? jom start sama2...