kesah si blogger bersama baju yg x dilipat dan purse kesayangan

assalamualaikum dan salam sejahtera... topik hangat yang akan dibincangkan pada hari ni adalah tentang kepentingan melipat baju... *berangan jadi nurul syuhada nurul ain dalam nona*

sumpah aku x suka buat benda yg melibatkan baju *x termasuk pakai baju* contoh macam basuh baju, sidai baju, lipat baju ngan letak baju dalam almari...

baru2 ni aku baru tersedar yang melipat baju tu sangat penting...

disebabkan kesibukan yg melanda diri ini aku terpaksa tangguhkan xtvt melipat baju *padahal kalau x bz pun aku selalu tangguhkan*... mintak maaf la banyak2 kat sume housemate sebab rumah bersepah.... nak kejar dateline hantar proposal projek perumahan 50 juta *gara2 banyak sangat tengok drama melayu* assignment, final exam lagi....

pada masa yang sama gak purse aku hilang...aku da jadi rakyat malaysia yg x bertanggug jawab sebab ke hulu ke hilir x de ic... perasaan kehilangan purse selama 2 hari adalah sangat x best.... rasa nak campak je semua barang kat luar... so ape yg melibatkan duit contoh macam nak makan ke aku kena pinjam oni... sedih hokey sebab kena mintak2 kat org... i dont likee...

semalam habis je paper nak x nak kena gak lipat baju sebab takot kene marah ngan yanie... kalau ikutkan hati malas... ngeee....

masa tengah nak capai baju yg x berlipat 2 aku terasa sesuatu yg keras yg berbentuk 4 segi....







PURSE AKU DALAM LONGGOKAN BAJU YG X BERLIPAT!...













haiyoo... xsenonoh ini pompuan... tibe2 terasa diri sangat keji... kalau mak paan tau kompem aku kena reject jadi bakal menantu....

gara-gara purse hilang aku berhutang lepas 2 bila da jumpa kena bayar hutang... x suke x suke x suke... sebab hutang, duit aku tinggal sikit....

sekian.

























chulayadagreat

3 comments:



murnishuhada said...

rajin2 la ko lipat baju nt eh.
if tak cukup
blik klang cecepat.
byk baju kt klang nih,.

fisa othman said...

oh sesungguhnyaa saya yang dah kahwin ni pun malas nak lipat baju...uwaaaaaa tak kuasa sungguhh nak mengadap setempat je...kalau ada mesin lipat baju konpem saya akan beli...(*^ -^*)

Lovely Bella said...

hehe same laa aku pun x suke basuh baju.. lipat baju n masukkan baju dlm almari.. jadi aku antar baju kt dobi.. dorang tlg basuh n lipatkan... cume tinggal nak masukkan dlm almari jerk.. itupun bercinte aku nak masukkan.. hehhe salam singgah :)