saya perlukan energizer

seperti juga jatt... saya ketiadaan energy dan mood untuk menulis.... cuti sem sebulan lebih buat saya hilang 'gila' kat blog... sekarang ni tengah kemaruk main judi... erkkkk... aku menang besar weyh... da 5 juta duit aku.... ok aku tipu... aku tengah gila main poker kat fb sekarang ni... adoyaiiii... asyik kalah je... ade sape2 nak bagi chips kat aku... tolong la bagi... chips aku tinggal sikit ni... korang boleh klik je link fb aku kat sebelah ni kalau nak bagi chips korang ek....



stori seterusnya adalah pasal new year... x de mende nak stori sebenarnye... just celebrate kat the curve... tiada pic untuk di upload sbb pic x dapat lagi... sangat happening... jaclyn victor terbaekkkkk... enjoy tgk performance dia...


ok azam tahun baru aku ek....

  • nak kurus - tiap2 tahun azam yang sama... sampi kurus pun da x nak kat aku
  • degree first class - insyaallah... wlaupun result aku semakin turun pas 2 x nampak langsung bayang2 first class tapi angan2 tetap ada... hehe
  • nak bertunang - seronok tengok kawan2 bertunang rasa nak bertunang gak... bole???... tapi sape plak nak masuk meminang aku... aiyooo...




















chulayadagreat

0 comments: