bagi la kitorang keluar dulu

anak-anak... cerita untuk hari ni adalah tentang budak u yang x reti adab nak naik lift.

hari tu aku naik lift turun dari tingkat 8 nak pegi tingkat 1... sampai tingkat 1 ramai giler orang kt depan lift nak serbu masuk dalam lift... HOI!!!!! sama sangat ke muka aku dengan siti nurhaliza sampai korang obses sangat dengan aku ni... ok aku tipu... diorang serbu nak masuk lift sebenarnye sebab nak pergi class

aku terperangkap dan aku ter-culik... terculik disini adalah bermaksud aku x dapat keluar... lift naik balik sampai tingkat 16.... aku lapar ok rasa nak makan je orang2 kat dalam lift ni... oh x jadi sebab diorang x cantik...

lift turun balik dan aku diserbu lagi sekali... ye sudah terbukti aku ni adalah artis :P... tapi kali ni aku berjaya meloloskan diri... baru aku paham perasaan siti nurhaliza sekarang....
























chulayadagreat

3 comments:



murnishuhada said...

kbm la ni?

Wanie-chan said...

LOL....
so funny...
cian akak kna naik balik smpai atas n then trun blk..
hee~

suraya said...

murni : aah kbm... memang slalu kne berdpn mslh mcm ni... no manners =(

wanie : marah tahap cipan smpi rasa x mo naik lift da :P