kesah pompuan yang kurang hajar kat mak dia

tadi pergi driving school... da tua baya-baya macam ni baru terhegeh-hegeh nak ambik lesen... kat driving school tu majoriti adalah budak lepasan sekolah a.k.a budak nak up... budak nak up di sini bermaksud budak sekolah yang budget konon diorang da besar lepas tu make up nak tebal macam badut sarkas menonton opera cina padahal pergi ambik lesen je kot... balik kompem korang berpeluh makeup pn cair... bongoksss sungguh

ade sorang GURL *ejaan budak2 nak up* mengadu kat kawan dia *juga budak nak up* pasal jadual latihan dia...tidak lupe juge dia mengadu ketidak puasan hati dan jiwa dia pasal mak dia...


"macam babi la jadual aku"

"ko bile..."

"aku besok... da la panas ni ngantok plak 2... kalau kat rumah aku da tido da ni... dia suruh datang 1230 esok"

patut la gemok

"da tu cam ne..."

"aku kena balik la... aku call mak aku banyak kali x angkat la... barua betol la... sial la..."


bodoh punye feremfuan... ko sedar x sape yg ko cakap barua ngn sial tu... mak ko la bodoh... penat dia beranak kan ko sampai terkoyak celah kangkang lepas tu sponsor ko nak ambik lesen ko bole cakap macam tu...

feremfuan yg macam ni patut diikat kat tepi tong sampah bagi makan anjing bukannye baby2 yg terbuang 2...






p/s: ingat nak letak pic mama ngan papa... terlupe kat laptop lain rupenye :(























chulayadagreat

6 comments:



Unknown said...

good job chu!!! patot awk maki lebih sikit. Mcm ape punya anak. Memg tak sedar dek untung.

suraya said...

rasa nk lempang je muka dye masa 2

C!kpuanmuda® said...

oit
akak ada banyak gambar mama ngan papa ko.. mostly time raya n open hse.. nanti akak cari akak email ko.. nak?

Anne said...

anak tak ngenang jasa mak.

murnishu said...

kureng gila.
hebat sgt ke mereka tuh?
siot tol!

suraya said...

kak nora : nak!

dayung : da ade bau2 neraka utk diorg

murni : diorang rasa diorg hebat la diorg ckp mcm 2... padahal taraf diorg taraf tapak kasut je